štvrtok 13. júna 2013

White red blue Slovakia nails :D



Hellou Ladies :P žijem, dýcham, som... Užívam si dokonalé chvíle s dokonalými ludmi :)  Je mi úplne skvelo a teraz prežívam asi najlepšie obdobie môjho života. Mám prazdniny, mám odmaturované, som prijatá na výšku a to najlepšie mám pri sebe chlapa ktorého lúbim, a nemyslela som si nikdy že dokážem lúbiť až takto :) .. Dnes sme boli ja so segrou a našou krstnou vyberať svadobné šaty. V septembri sa mi má sestrička vydávať a celý makeup bude na mne :) a ja sa už teraz teším .. šaty sme samozrejme vybrali ale pobehali sme celé Levice a Nitru ( samozrejme z nákupov som neobišla na prázdno :) a mám nové tri trička a dvoje kratase :D )

A teraz k tomu podstatnému, k nechtíkom, .. podklad je biely lak flormal a na to som nalakovala praskací červený a modrý lak z limitky essence Oz the great and powerful.
Farbami to síííce pripomína Slovenskú zástavu, ale mne sa to páči, aký máte na to názor vy ? :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára