piatok 28. júna 2013

Moj výlet do Londýna

Ahojte, tak a som znovu tu, ja viem článkov pribúda málo aj po tom ako som sa vrátila, ale úprimne nemám velmi o čom písať a mám pocit že to čo píšem vela ludí aj tak nečíta a to ma dosť odrádza a pár krát som rozmýšlala aj nad tým že blog uplne zruším.

Ale to som dnes nechcela dnes sa trošku rozpíšem. Utorok som ja a moja krstná mali naplánovaný zajazd z CK Turancar do Londýna. Tak, hned skoro ráno sme prišli na letisko do Bratislavy a čakali na našu delegátku, samozrejme sme prišli skôr.. No delegátka meškala ( a ja fakt nemám rada ked niekto mešká, tak som bola trochu nahnevaná) potom o desiatej sme leteli do Londýna.

Na letisku v Londýne ma nasrali zas, pretože  akurat doleteli asi 3 lietadla, tak nastal chaos, a pasová kontrola trvala nehoraaazne dlho ( tak isto nemám rada aj čakanie). No potom  sme nevedeli s našou delegátkou najst autobus... ale samozrejme aj ten sa našiel a tak sme išli na hotel zložiť veci, a náš krátky výlet začal okolo tretej poobede.

Začali sme prehliadku mesta, ja už ani neviem čo všetko som videla :D ale boli sme aj na London eye kde mi bolo zle od žalúdka a to dosť pokračovalo ešte zbytok dna, po London eye sme boli ešte pri Národnej galérií .. no .. ako som vravela že moje žalúdočne problémy pretrvavali tak sme s krstnou hladali nejaku kaviaren kde si kupime jedlo, pitie a bude tam toaleta.. Pri platení mi taký straašne simpaticky mladý černoch ktorý mal jemne teplý tón hlasu povedal " I dont know why, but I love your hair! You are atractive" a to mi dost zlepšilo náladu :) :D

Druhý den sme sa boli pozriet pri Buckinghamský palac na výmenu stráži a boli sme v nejakom parku, ktorého názov si nepamatám, ale boli tam také chutné veveričky :) A to najlepšie čo považujem z tohoto výletu v Londýne - Múzeum Maddame Tussaud :) Tam som sa pofotila samozrejme s "pár" sochami,  a potom sa mi vybil foták .. a potom sme ešte v múzeu išli takým fajným vláčikom :) a ešte sme videli uplne peckové 4D  predstavenie o Marvelovych komixovych hrdinoch :)

Tretí den sme boli vo Windsore a na Toweri, a prejst sa cez Tower bridge bolo to celkom zaujimave a ešte podvečer sme šli na nákupi na Oxford street a to iste bolo aj nasledujuci den ráno, a potom okolo obeda sme sa premiestnili na hotel, a smer letisko :)

Tak tu som sa vám trošku rozpísala, .. Chcete vidiet aj fotky ? :)  lebo nasledujúci článok budú asi len fotky :)

1 komentár: