štvrtok 14. marca 2013

Tričko pre blogera :)

Táákže Ahojte :) konečne mám po písomných maturitách ! :) ani neviete aká som štastna, pretože vyzerá že budem mať veľa % :) a to som sa bála či vôbec spravim :) aj zo slovenčiny aj z angličtiny nám uplne skvelo sadli témy :) tak aj sloh som napísala dobre :)


Ale dnes som o inom chcela :) Chcem vám predstaviť jeden zaujímavý eshopik konkrétne http://www.shirtinator.sk/ , ktorý vyrába tričká na mieru, a môžete si vybrat akúkolvek potlač, a dokonca aj vlastnú fotografiu, alebo obrázok. Nedávno som zahliadla, že majú akciu tričko pre blogera, tak som sa informovala o čo ide, a ani neviem ako ale už som im písala s tým že by som mala záujem o túto akciu :) a na moje prekvapenie, mi prišiel email od nich že si môžem vytvoriť tričko podľa mojich predstáv :)
Tak som sa do toho hneď aj pustila :) ja som nerozhodný človek, tak najskôr to bol pre mňa problém, ale ako správny Harry Potter fanúšik, vyhral práve ten motív :) Obrázky som našla cez google, .. a vytváranie trička cez http://www.shirtinator.sk/ je fakt hračka :) Odporúčam ! :) 
No a dalšia vec čo som sa nevedela rozhodnúť,  aké tričko použit ? .. majú fakt veľký výber tričiek, .. od krátkych tričiek, cez tielka až po tročka s dlhým rukávom alebo mikiny :) .
Už sa teším keď mi tričeno dojde domov :)





Ďakujem eshopu za poskytnutie trička na zrecenzovanie :) 


2 komentáre:

  1. ja som toto objavila ešte pred vianocami super vec ;)
    tričkko sa vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monika môžem sa spýtať, neposlala by si mi na mail obrázky ktoré si použila na tú potlač? ďakujem krásne

    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť