pondelok 11. februára 2013

Rimmel London Kate Moss rúže

Áno, aj ja som podlahla, tolko krát ospevované rúže, že som si musela kúpiť aj ja nejaký. A keby jeden! Brala som hned 2 ! :) A veľmi dobre som spravila, sú podla mňa skvelé už od prveho odsúšania. Vybrala som si odtien 01 a 03 klasické odtiene :) 



01 je krásne sýta červená ktorá podla mna zároven nieje vulgarná a na perách pekne drží, prežila aj pitie, a zjedenie keksu :D, je pomerne silno pigmentovaná a preto jej dávam 10/10 :) Kúpený v 101 drogérií, a stál ma okolo 4,59€ ak sa nemýlim



03 je konečne ten pravý nude otien ktorý som zhánala :) na perách vyznie uplne krásne, je tak troška matnejšia, alebo ako by som ten efekt nazvala :) ale je fakt super :) je pekne pigmentovaná . Kúpený v DM drogérií a stál ma 2,35 € ( ten rozdiel dosť nechápem, a škoda že ten červený bol v DM vypredaný :) ) 

1 komentár: