pondelok 14. januára 2013

Recenzia: Balzam na pery Aloe lips

Dnes vám chcem predstavit jeden fakt dokonalý produkt, ktorý mi doslova opravil pery.


Oficiálny text
Upokojujúce vlastnosti aloe vera sú ideálne pre starostlivosť o pery, ochraňujúc ich pred slnkom a vetrom. Pridali sme najjemnejšie ingrediencie, ako je jojobový olej a včelí vosk, aby sme vytvorili najúčinnejší výrobok určený na celoročné ošetrenie pier.

Aloe Lips upokojuje, vyhladzuje a zvlhčuje popraskané a suché pery a napomáha pri prevencii herpesu. Chráni naše pery dokonca v najextrémnejšom počasí. Jeho účinok však týmto nekončí. Či sa lyžujete alebo opaľujete, máte piknik pri rieke alebo si opekáte na záhrade, majte Aloe Lips vždy po ruke. Je ideálnym pomocníkom v núdzových situáciách, ako je napr. uštipnutie hmyzom alebo drobné rezné rany či popáleniny, a jeho rozmery ho ideálne predurčujú na nosenie v kabelke alebo v balíčku prvej pomoci.

Čo na balzam vravím ja? 

Balzam skutočne vyhladzuje a zvlhčuje suché pery. Ja som mala už tak strašne zničené pery mrazom a toto bol jediný balzam ktorý mi pomohol :) Skutočne chráni pery aj ked je vonku strašný mráz ( v lete som ho ešte neskúšala, ale myslím že nesklame ani v tedy :) ) Dost pomáha aj na drobné ranky, alebo keď máte červený nos cez chrípku :) Produkt určite odporúčam každému :) Cenu presne neviem za kolko bol kupovaný ten môj, ja som ho totiž dostala na vianoce, ale *tu* sa dá kúpiť za 3,50€ 
Body : 10/10 :) keby sa dá tak mu dám aj viac ! :) 

2 komentáre: