nedeľa 13. januára 2013

Prax :)

Ahojte ženy moje :) dnes vám chcem ukázať dva moje výtvory z praxe na mojom obetnom baránkovi Lucke :) V piatok sme mali prax, a jedina bola ochotna si posediet a byt zmalovana, vytvorila som na nej jedno hororove líčenie, teda len pretaté obočie, a jedno fantasy ličenie ktore mi fakt nevyšlo podla mojich predstáv,  kedže to mala byť pekná kvetinka a vznikla s toho podivná hviezda :) . Budúci týžden v piatok, máme polročné skúšky, a téma je fantasy líčenie, tak teraz trenujem same blbinky :) a stale aj tak nemám ponatia čo spravím na skúškach :) strašne nerozhodná som :)

Tak a tu je už môj výtvor na Lucke :) 1. Rozrezané čelo  a pod okom, .. cez oko sme to nechceli velmi robit kedže má citlivé oči aby som jej neublížila :)






A 2. Výtvor - hviezdo-kvetinka :D myslím  že je to celkom pekné .. ( a slečna mi pri líčení zaspala ^^ )




4 komentáre: