streda 5. decembra 2012

Moje krátke new in

Tak za posledné dni sa mi toho nakopilo dost :) ...
Prišla mi objednávka z parfums.sk, Prišla mi maska od kallosu - Latte, dalej bezoplachový kodicionér ktorý je podla mna božííí, a ešte mi prišlo travelo -cestovne balenie na parfém v ktorom už skladujem moje milovane Attimo :)

Dalej mi prišla dlho očakávana objednávka z číny  :D bola som celkom prekvapená lebo to trvalo kratšie než som si myslela že budem čakať, v balíčku bolo všetko čo malo :) z kozmetiky som si objednavala BB krém, ale ked prišiel ostala som fakt zhrozená :D on je biely ... najskor som myslela že hmm fajn, snad sa prispôsobí farbe :D ...ale on je biely :D bielo biely :D ... tak ten veru používať nebudem :D haha :) a ešte fosforový lak na nechty :)

Ako iste viete MUA mala 35% akciu a poštovné zadarmo pri nákupe nad nejakú sumu, ja som tam spravila objednávku ktorá ma vyšla asi niečo nad 20 eur, ale nieje tam všetko moje samozrejme :) ... Len keby mi nedoplietli objednávku a namiesto červeného rúžu mi poslali zelený lak na nechty :(


Konečne mi došla postielka :) som uplne nadšna z nej, aj keď mi zaberá polovicu izby :D ... Ešte som bola na nakupy v Nitre a kupila som si krásne vysokánske topánky, a ešte také nízke čižmičky :)  :D... len keby nemám s nimi 190cm :D


A ako bodka -dnes chodil mikuláš a doniesol mi micelárnu vodu sensibio :) :D juuuuuuuu :D




2 komentáre:

  1. tsssss mikuláš ma nosiť iba sladké veci :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Omg aký nákup kozmetiky:) závidím! samé super vecičky!
    Nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť