nedeľa 23. decembra 2012

Gold-Black

Včera som sa rozhodovala že aké líčenie spravím chcela som niečo výrazné pekné, Tak som sa pozrela do giveawa, že čo by ste chceli vidiet a NATS napísala čierno zlaté líčenie tak som sa inšpirovala a vzniklo toto :)Fotiek je dnes trochu viac :D ale páčili sa mi moje vlasy :D








Pleť
Makeup - BB krém - Garnier pre zmiešanú a mastnú pleť
MaxFactor -Panstick - 012
Korektor -Zoeva -Korekčná make-up paleta

Oči:
Podklad pod očné tiene - Zoeva
Tiene- Zoeva - Paleta očných tieňov METALLIC STONES
           MUA - undressed
Ceruzka- MUA Intense Glitter Eyeliner Starry Night
Linka- Catrice - Dating Joe Black
Špirála - Max factor false lash effect

Pery
Catrice Urban Baroque C01 Marie Antionette






Páči sa ? :) 

5 komentárov:

  1. ďakujem že si sa nalíčila týmito farbami (: strašne sa mi kombinácia týchto dvoch farieb páči ale nevedela som si predstaviť líčenie ktové ti vyšlo na jedničku (: ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada ze ta to potesilo :) budem sa snazit spravit vsetky co mi aj ostatne babeny pisali :)

      Odstrániť