streda 5. decembra 2012

5.Mulan

Ach konečne som ako tak upravila fotky, a postnem Vám sem teda líčenie podla rozprávky Mulan. Priznám sa, túto rozprávku by som asi nevidela, keby si nevytvorím tuto chalenge, a je fakt krásna :) s priatelom sa chystáme ešte pozriet aj dvojku tak sa nám páčilo :) .. líčenie je inšpirované ale skor gejšami, ako rozprávkou :) ale hodilo sa mi to k sebe tak som to tak spravila :)



Použité produkty
Biely BB krém ( o tom vám ešte napíšem :D )
Biely a bledokrémový tien  - 120paleta no name
linka- Catrice - Dating Joe Black
čierna ceruzka- elf
špirála - Max factor false lash effect
líčka- 120paleta tienov
rúž-.Manhattan - 45





no čo bola by so mna fešná gejša ? :D  Aj keď viem že mi tam chýbajú čierne vlasy :D

1 komentár:

  1. fakt, som si teraz uvedomila že asi ani ja som to nevidela :)) :D
    líčenie je véééľmo pekné ;)

    OdpovedaťOdstrániť