štvrtok 6. septembra 2012

Recenzia : Lush Hsuan Wen Hua



"Extra zvlhčující supermaska vyživí a ošetří vaše hladové vlasy H'Suan Wen Hua znamená v kantonské čínštině "vlasová bohyně" (alespoň si to myslíme) a opravdu po něm budete mít hřívu jako bohyně (samozřejmě jako vlasatá, nikoli plešatá bohyně). Výživné zvláčňující avokádo, vitamínová bomba potočnice a balsamikový ocet vlasy posílí a zvýší jejich lesk. "
To je oficiálny text.

Túto masku som mala odporúčenú ked som bola na dovolenke v Prahe, a ako na väčšine dovoleniek sa samozrejme čo to pokúpi :).  Vraj to má byt niečo super regeneračné, a úžasné pre moje vlasy. Tak som ju teda skúsila. 230 ml stálo okolo 350 korún ak si dobre pamatám.

Ked som tu masku prvý krát ovonala... tak som sa samozrejme schuti nadýchla, ... a skoro som sa povracala. FUJ !  to je smrad. Ale tak som sa prekonala, mala by sa aplikovat na suche vlasy v  hojnom množstve, a čo najdlhšie na vlasoch.. Tak som ráno vstala, a nechala si ju na hlave 4 hodiny... nakoniec som si na ten smrádek zvykla. A pri dalších použitiach som ju nechala na celú noc.

Vlasy som potom normalne umyla a potom vyfenovala, ale ten zapach bolo citit este vraj tri dni z vlasov :), ale vraj to bolo uplne slabo cítit už.  A vlasy ? ... Po použití boli úplne jemné, lesklé, a príjemné na dotyk. Tak pekne zregenerované.

Tak podla môjho názoru, táto maska je skvelá a na smrad sa da v pohode zvyknut.
10 / 10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára