štvrtok 13. septembra 2012

Krásna výhra od ESSENCE :)

Kedže ja som tvor sútaživý, tak sa zapájam do všetkých možných ( aj nemožných :) ) sútaží,  a kedže som si na facebooku všimla že essence majú nejakú súťaž tak som sa zapojila :).
Stačilo hodit tip, ktorý lak je najpredávanejší, a kedže ja milujem červené laky, tak som skúsila napísať pod fotku 115 - redvolution :) A čo som našla na stranke essence den po tom  ? Moje meno ! :) Štastná preštastná som im poslala moju adresu, a do dvoch dní bol balíček doma :)

4 krásne laky, a milá taštička, to sa vždy hodí :) 



 108 ultimate pink 
110 modern romance  
 134 stuck on you
08 ultimate pink old version :)


ĎAKUJEM :) 

5 komentárov:

  1. juuuj aspoň môžeš porovnať či je nejaká zmena v zložení starej a novej verzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bella dakujem velmi pekne :)

    Ambrozalia, presne to som mala v plane :) cize casom, tu pribudne aj taky clanok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná výhra...mne tie nové laky vôbec nedržia (väčšina) aj keď dám nadlak či podlak:D či ako sa to volá

    OdpovedaťOdstrániť