nedeľa 23. septembra 2012

5 Vecí bez ktorých neprežijem deň

Na blogoch koluje už dosť dlho 5 vecí bez ktorých neprežijete, ...tak vám poviem aj o tých mojich, ...aj ked ma nikto neoznačil :) .Tak na prvom mieste by bol určite moj priatel, ... ale písať sem mám veci :)

1. Kvapky do nosa Olynth
Viem, že všade može píšu že by sa nemali používať dlhšie ako 2 týždne,ja ich použivam už bohužial dlhodobo, ..kedže mam problém s nosnou prepážkou, a jediné mi pomáhajú. Na operáciu nechcem ísť lebo sa bojím

2.Môj mobil.. Samsung galaxy Ace
To je taký moj poklad :) .. bez neho ani na krok :), na nete na nom byvam, v škole v nom taháky prechovávam :D, fotím s ním skoro všetko čo vidím, ale myslím že to poznáte každá :)

3.Žehlička na vlasy
Moje vlasy sú neni ani rovné ani vlnité, tak ich musím žehliť zhruba každý druhý deň, na krátkych vlasoch vyzerajú pokrútené vlasy bohuzial divne :/

4.Šošovky
Neviem, a ani nechcem si už predstaviť deň bez šošoviek, okuliare nosím od svojich 7 rokov, ... a nieje to žiadna sláva. Časom chcem ísť na operáciu očí, ale zatial mi musia stačiť šošovky

5. Linka na oči
Už od svojich 15 si stále kreslím hrubé linky na oči, ...takmer každy deň musím mať na očiach linku .. keď som neni namalovaná ( teda ked som namalovaná, len nejako jemne, bez linky) tak ma ani mamina nespoznáva pomali :) Najradšej mám jednú úplne staručkú, ktorá sa už bohužial nevyrába :( od loreál, s takým úplne geniálnym štetcom ( ktorý  stále používam na gelove linky :)




Bez čoho neprežijete Vy ? :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára